Tillbaka efter ännu en helg med äventyr!

photo: grekland, förra året
 
Tog en liten paus med bloggandet över hegen som ni kanske märkte. Känner att jag inte har nånting intressant att skriva men jag ska försöka uppdatera så mycke jag kan. 
 
Min helg har i alla fall vart helt okej, åkte iväg och badade i sottern i lördags och sen blev det bara mys med mitt hjärta på kvällen. Igår var det halv taskigt väder så det blev mest en massa kort spel och lite småspratt fram till kvällen. Runt halv 9 så drog jag, hjärtat och två kompisar till honom iväg på bio inne i örebro o kollade World War Z. Den var riktgit bra faktiskt, brukar inte tycka om zombie filmer men den var faktiskt riktigt bra:) 

 
 

Kommentarer
Postat av: ELIN

Sv: Hej! Tycker du? Tack snälla! Vad glad jag blir! Hihihi! Måste säga att din oxå är riktigt fin, helt ärligt, haha :)

2013-07-15 @ 16:17:42
URL: http://wahhlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0