Tillbaka efter helgens äventyr!

Bjuder på en bild från gårdagens grillfest
 
Förlåt så mycke för att det inte har blivit så värst mycke uppdaterande under helgen men jag har knappt haft tid och så glömde jag nästan bort det faktiskt. Och förlåt för att outfit bilderna aldrig kom upp men jag hoppas ni klarar er ändå. Men nu är helgen slut och jag är tillbaka igen.
 
Jag, hjärtat och lite folk har vart i sottern och badat, skit skönt i vattnet faktiskt och det var första gången jag badade i en sjö på typ 2-3 år. Kunde dock inte ta några bilder när vi va där eftersom jag inte ville blöta ner mobilen. Nu har jag i alla fall kommit hem och bytit om och ätit lite. Får sova ensam ikväll för jag måste vara hemma med lillasyrran när mamma o pappa inte är hemma, och älsklingen ska upp och jobba imorgon så han kunde inte komma hit. Men ni får ha en fortsatt bra kväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0