you can always make me smile

Av alla miljarder människor i värden så är det bara en som kan göra mina dagar så otroligt bra. Ända sen du kom in i mitt liv har allting vart så himla bra.
Jag har aldrig träffat en människa som får mig må så bra som du. När ingenting är bra får du mig alltid på bättre humör bara genom att finnas där.
Att bli om hållen av dig är det absolut bästa jag vet och varje kyss får mig att bli varm i hela kroppen. Jag har aldrig vart så här glad över en annan person, som jag är över dig. Utan dig skulle jag vara halv, jag skulle gå under! 
 
Vi bråkar, vi tjaffsar och vi skojar med varandra, men hur alvarligt det än blir så vill jag att du ska veta en sak. Jag älskar dig Tommy Borneblad, av hela mitt hjärta, nu och föralltid! ♥

Kommentarer
Postat av: Tommy

Älskar dig mest av allt min ängel! <3

2013-04-17 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0