Back on track

Har inte bloggat på väldigt länge men nu gör jag ett nytt försök o så får vi se hur länge jag stannar den här gången;) 
Det har hänt lite sen jag bloggade sist, jag har börjat gymnasiet och går fordon & transport på Alléskolan i Hallsberg, jag och min underbara pojkvän har firat hela 8 månader tillsammans och sen lite små tråkiga saker som att jag vart/är sjuk osv. 
 
Jag har inte varit hemma på ungefär en månad mer än att hämtat och lämnat kläder osv så jag sitter vid Tommys dator för tillfället, så tills jag har min egen dator igen så kommer det för de mesta bli mobil bilder som kommer upp här. Men jag hoppas ni överlever.
photo: jag och mitt hjärta på våran 8 månaders dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0