Jobbig skoldag...

Är grymt lessen att jag inte har uppdaterat nånting typ.. Önskar att jag skulle orka och hinna blogga så mycke som jag vill men nu när det är skola igen och mycke jobbigare dagar osv så vill jag helst ta det lugnt när jag kommer hem.. Ska försöka uppdatera så mycket som jag kan i alla fall! 
 
Idag har det vart en extremt jobbig dag, speciellt sista lektionen då det går 5-6 killar från typ laxå som nyss tagit AM kort och pratar självklart bara om hur mycke dom börnat, sladdat osv. Men när dom svarar "börna, löser allt vettu" , "740" , "945a" osv på varenda jävla fråga läraren frågar när han går i genom nånting så höll jag nästan att explodera av ilska och irritation! Har tröttnat riktigt ordentligt på deras töntiga och omogna beteende nu. Jag menar, 16 åriga killar som tror att dom är as häftiga men sina "börna" kommentarer hela tiden när som knappt ens blivit av med oskulden förfan. Herregud, bara bajsa er själva i munnen o kvävs! 
 
Men annars har min dag vart okej, fick ju sluta tidigare och ligger nu i sängen hos hjärtat och väntar på att vi ska äta. Sen så får vi se vad som händer till kvällen, men troligtvis blir det nog att duscha och lägga sig tidigt så att man orkar gå upp imorgon:) Kyss
photo: Me, from today
 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0